Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 22 september 2010

dålig start på dagen

jag kollade min katts ärr nu på morgonen och blev så glad att den knöl som blivit under ärret hade blivit mindre,sen ser jag en ny knöl på ett annat ställe under ärret.Det har varat och blödit lite där så hon har bitit och tvättat mycket så det har blivit infekterat.Ingen big deal kanske men jag blev hysterisk!Kan inte stackarn bara få vara frisk och hel?Imorgon ska vi till veterinären och kolla ärret och knölen och sen bestämma om hon ska operera  bort resten av juvrena på andra sidan och de små knölar där som finns kvar.Jag hoppas hoppas så nu att allt ska gå bra,orkar inte tänka annat:(
snälla gode gud...hjälp min stackars snälla katt!!Alla ni andra..håll tummarna för henne!

Ska iväg kl 15.30 och klippa mig på salongtiger.se och få hårbottenmassage och plocka å färga ögonbryna å fransarna.En skön dag skulle detta ha varit...jag ska försöka tänka positiva tankar och försöka njuta av dagen jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar