Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 23 september 2010

Ett mirakel har skett!!!

Jag kan inte fatta det!!Det är ett mirakel!Det finns en gud och han har hört mina böner.Min katt som jag för en månad sen åkte till veterinären med pga knölar under brösten har fått sina provsvar idag.Den första som undersökte henne där sa att det var tumörer och att jag lika gärna kunde avliva henne på en gång.Jag fick en chock,det kändes som någon sparkat undan mina ben.Gravid ochså som man är så tog jag det såå hårt,jag höll på att svimma därinne och fick världens panikångest attack.Efter ett tag sa hon att hon skulle röntga hennes lungor för att se om det fanns metastaser annars kunde jag operera henne.Vi åkte hem och de ringde sedan och sa att det inte spritt sig.Dagen efter opererades hon.Sedan dess har jag gråtit konstant flera ggr om dan.Jag har lidit något fruktansvärt.Katten hade tydligen knölar på andra juver raden ochså och skulle därför få opereras fler ggr.Hon har dessutom fått infektion under ärret så nu har de satt dränering på henne och ännu mer penicillin.Nu på kvällen ringde veterinären som opererat henne och berättade att provsvaren kommit.Det rörde sig inte alls om cancer!!!Det var en infektion som spritt sig antagligen pga hennes sterilisering för 3 månader sedan.Min katt är alltså INTE döende!!Hon kommer leva!!Jag har lidit så,vaknat varje morgon med sorg i bröstet och världens ångest och nu känns det som om detta underbara samtal bara varit en dröm.Kan inte fatta det-är det sant?Jag skakar i hela kroppen av lycka.Jag har bett till gud varje dag om ett under och nu har det inträffat.Tack gode gud.Jag älskar min katt över allt annat.I tolv år har hon sovit på min mage varje natt,mött mig i dörren varje dag när jag kommit hem.Mjauat utanför toa dörren och velat komma upp i knäet.Alltid varit snäll och gosig och hon älskar alla.Även första gången hon träffar nån så vill hon sova på dem eller ligga i deras knä.ALLA älskar denna katt.Mina småsyskon har fått bära henne hur mycket som helst som små.Hon är BÄST!!Min lilla Cellie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar