Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

söndag 19 september 2010

Grå söndag

Usch vilken tråkig söndag.Röstning & kvällsarbete:( men men måste man så måste man..
Igår lagade jag persisk middag till mig,leon och hamid.Sedan kollade de på milana match och drack whiskey medan jag fick nöja mig med örtte.Fick världens ångest attack igår kväll som satt i hela natten och kändes nu på morgonen när jag vaknade åxå.Obehagligt att känna så här,som om man är svårt sjuk.Har tagit två lergigan nu för att lugna mig lite.Tror jag behöver komma ut lite bara.Igår på dagen var jag på backaplan med leons bror och handlade på coop.Hittade en jättefin babyhandduk och babygalger + lite annat smått å gott.Sen lämnade jag in min kassa mobil.Fick en neoncerise lånetelefon som inte är direkt high tec men den duger så länge man kan ringa å svara i den i alla fall.Nu ska jag snart börja göra mig iordning för dagen,sitter fortfarande i pyjamasen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar