Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 21 september 2010

Nya vecka nya tag

Måste ringa å boka tid till frisören.Mitt hår är som fnöske.Måste färga utväxten åxå men färgen blir så konstig när man är gravid.Måste absolut klippas ialla fall!Sen måste jag göra klart här hemma med målning och städning,bort med alla sommarskor å fram med stövlarna.Visar sig vilka jag kan ha nu med mina svullna fötter.Sommarjackorna får åxå flytta upp på vinden nu och de varmare åker fram.Sen måste vi ringa veterinären om ny operationstid till min katt som har fått juvertumörer:( jobbigaste biten av allt.Jag älskar henne mest i hela världen och tanken på att hon inte skulle finnas i mitt liv längre krossar mitt hjärta totalt!Har sovit på mig i nästan 12 år varje natt och är världens gladaste å piggaste katt,aldrig varit sjuk eller nått.Usch...det är så tungt.Som om jag svalt en stor boll som sitter fast i bröstet och gör så jag knappt kan andas.Bara tanken på detta får mig att gråta floder varje dag.Ja fy det är hemskt!Håll tummarna för mig älskade lilla cellie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar