Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

måndag 27 september 2010

Sf mått

Imorgon ska jag till barnmorskan igen och kolla mitt SF-mått.Sen får man lyssna på hjärtljuden igen.Alltid mysigt och höra den lilles hjärta slå.Helt otroligt egentligen att man har 2 st hjärtan som slår i sin kropp:)
Han sparkar väldigt mycket just nu,känner honom hela tiden.Jobbade kväll igår och så fort jag satte mig ner för att vila så sparkades det runt.Roligt att se de boendes reaktioner på en bebismage.De är alla väldigt glada och frågandes,en del vill känna åxå.Snart kommer jag gå in på havandeskapspenning och kommer då alltså inte jobba mer from 22 oktober.Både skönt och inte,dagarna blir så långa när man bara går hemma men vid det laget är jag nog rätt trött ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar