Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 23 september 2010

Skönhetsbehandling

Igår eftermiddag var jag på den absolut bästa frisör upplevelsen jag haft!Jag hade via groupon på facebook köpt en deal värd 1400:- för bara 300:- som jag betalade.I detta ingick:

*Hårklippning, tvätt/fön, intensivt vårdande kur med hårbottenmassage samt en effektiv inpackning med produkter från Lanza! Inkl. färg och plock av fransar och bryn!

Helt underbart!Tjejen som gjorde allt var kanontrevlig.Den trevligaste frisören jag träffat på mycket länge,vi pratade om allt möjligt och hon hämtade kaffe åt mig och klippte mig jättebra.Hon plockade mina bryn med tråd,det gjorde väldigt ont men var ytterst effektivt.Jättesnyggt resultat!Fransarna färgade hon blå/svarta vilket ger mer intensitet till ögonen.Det roliga är att salongen ligger mitt i stan vid gamle port men vid en sidgata så man missar den lätt.Salongen var kanonfin och hemtrevlig med tända ljus och klassisk musik.Ja helt fantastiskt ställe & personal!Jag kommer vara en återkommande kund garanterat.Inpackningen som man fick från lanza var ochså fantastisk och luktade jättegott!
http://www.salongtiger.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar