Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 7 september 2010

Solig tisdag

Vaknade tidigt idag och upptäckte världens väder.Soligt och varmt:)Hade ett möte kl 8.30 och sen stannade jag och handlade lite på vägen hem.Väl hemma har jag fikat med wienerlängd och kaffe samt lagat chilli con carne till lunch.Kl 15.30 ska vi åka med cellie till veterinären å ta bort stygnen.Om allt går som det ska så funderar jag på att åka hem till västerås kanske en vecka å umgås med min familj+vänner.Saknar alla sååå-....men om cellie behöver vård så kan jag inget göra på ett bra tag.Jag hoppas och ber till gud att hon ska bli frisk och klara detta!!!Den minsta lilla katten har ialla fall gått å lagt sig i spjälsängen igen:)Bästa platsen nuförtiden tydligen.Hittade så fina nappar i affären som jag blev tvungen at köpa:)Tänk att om 14 veckor så är man mamma!Kan knappt fatta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar