Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

måndag 6 september 2010

Tråkig måndag

Idag har det varit en rätt dålig dag faktiskt.Kunde inte sova inatt alls.Somnade kl 11 på kvällen men vaknade kl 01.00 och kunde inte somna om alls.Vridit och vänt mig hela natten.Skulle ha arbetat kl 6.45 men blev tvungen att sjukskriva mig idag.Då jag är gravid i 6:e månaden funkar det inte att arbeta utan sömn i 9 timmar + nästan 2 timmars resväg sammanlagt i resväg.Ett litet misslyckande kändes det som men jag kundet inte annat göra.Imorgon ska jag åka till veterinären med min älskade katt och ta bort stygnen efter hennes operation.Vill så att hon ska bli frisk igen!Jag skulle ha gjort massor idag men hann bara måla ett lager,resten får bli i morgon.Håller på å målar om hemma och inreder barnkammaren till våran son som kommer i december men motivationen är inte riktigt på topp just nu,hoppas det vänder så jag blir klar nån gång.Leon somnade tidigt och själv har jag bara druckit te,ätit digestive med creme bonjour och läst första kapitlet i en bok jag köpt som handlar om att ta sig upp när man är nere,en bok skriven av psykologer om hur man klarar sig igenom en depression och hur man ändrar sina tankemönster,väldigt intressant faktiskt.Nu ska jag försöka komma till ro och försöka sova tidigt.Junior verkar trött idag för han har inte sparkat lika ivrigt men det kommer nog som vanligt nu när jag själv ska försöka somna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar