Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

måndag 13 september 2010

Tung dag

Idag är det tungt.Jag har varit hos mödravårdspsykologen och pratat.När jag kom hem åt jag och sen har jag bara legat på soffan.Tankarna far runt i mitt huvud.Hur ska allt gå?Kommer min katt klara cancern?Kommer graviditeten gå bra de sista månaderna?Kommer jag bli en bra mamma?Kommer jag få träffa min familj snart?Just nu är jag så ensam och olycklig känns det som.Allt jag ska göra här hemma bara skjuter jag framför mig.Jag orkar inte ta itu med det.Jag bryr mig inte heller.Känns som luften gått ur en och all glädje som fanns där är borta.Jag kämpar varje dag,det ska gudarna veta.Jag försöker se positivt på framtiden,jag försöker kämpa på och se ljuset i tunnelns slut men som sagt just nu är det tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar