Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 20 oktober 2010

Göteborgs medicinhistoriska museeum

Idag ska mamma åka hem till Västerås igen.Malin åkte igår:( men innan dess så ska jag och mamma ner på stan och gå på Göteborgs medicinhistoriska museeum.Mysigt att gå på museeum tycker jag.Sen blir det nog en fika inna vi ska till tåget.Sedan åker jag och Leon raka vägen till mammagruppen där vi ska få träna profylax och killarna ska få lära sig massera oss:)Leon håller på för fullt med att kolla golv till lillens rum och lite andra projekt som gör mig glad.Igår satt jag och mamma på Triumf Glasscafe här i sävedalen i 3 timmar!!Jag åt lion glass och apelsinglass och mamma åt after eight glass och pecannöt cola...svingott!!
Nu ska vi snart göra oss i ordning ialla fall för denna museeum utställning:Dräkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar