Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 3 november 2010

Givande dag

Idag har dagen rullat på fort.Klockan 8.30 var jag hos barnmorskan för de vanliga proverna samt lyssna på bebisens hjärtslag och mäta magen.Sen kl 10.00 träffade jag Min vän Lina och vi gick å fikade.Hon åt baguette med salami & brie..något jag var väldigt avundsjuk på eftersom man inte får äta det när man är gravid.Jag åt ciabatta med skagenröra.Sedan skjutsade hon hem mig och gav mig en hel påse med baby kläder!När jag kom hem somnade jag i 3 timmar-helt slut och sen har jag resten av kvällen städat,diskat och lagat kyckling och potatisklyftor i ugn,bakat gaffelkakor och sedan tagit en varm dusch.Nu ska jag bara slappna av och titta på något bra program att somna till.Imorgon ska jag och Leon på hus-auktion.
God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar