Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

söndag 7 november 2010

mys-söndag

Idag har det slappats,tagit långdusch,lagat pasta med salami & vitlök i tomatsås,ätit hembakade gaffelkakor & druckit kaffe.Varit på H&M i allum och sedan fikat hemma hos Sunniva.Hon har nyss flyttat till partille så nu är vi typ "grannar".Jag bor i sävedalen en bit bort men är ju ofta i Partille centrum å shoppar så nu har vi varandra som shopping-kompisar/fika.Skönt för jag har känt mig lite ensam här.Inte mycket drag i ett område med bara villor och barnfamiljer.Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med något bra att titta på (film eller serie)och tända min fina ljusslinga från IKEA.Har bubblat iskallt sodavatten och ätit apelsin nu ska jag bara få på myskläderna och tvätta av sminket så är jag klar för kväll.Junior har bökat runt som en galning i magen ikväll så jag hade svår andnöd där ett tag men det börjar släppa nu...sista veckorna är rätt tunga & jobbiga.Skönt när han kommer ut så jag får mysa å pussa på honom...längtar så efter min son <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar