Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 29 december 2010

baby

Tänk att man kan älska någon så intensivt!Mitt lilla barn är underbart.Älskar honom mer och mer för varje dag som går.Har varit en känslosam tid efter förlossningen och ena stunden bubblar jag av glädje för att i nästa stund sitta å gråta.Amningen funkar bra och han äter som ett litet monster:)sover relativt bra på nätterna.Jag vaknar ca 2-3 ggr och ammar och byter blöja på honom.Idag åkte mamma hem till Västerås igen:( hon har varit här sen den 23:e och hjälpt mig med hushållsarbetet och maten.Jätteskönt så jag har kunnat komma in i mamma rollen istället.Självklart blev jag jätteledsen nu när hon åkte,det blir jag alltid men hoppas vi ses snart igen.Hoppas jag får lugn och ro här hemma och att jag å Leon får ha det bra.Utan Leon är jag halv!Saknar honom mer än vanligt när han åker till jobbet på dagarna och bara längtar tills han kommer hem igen.


Ska skriva lite om min förlossning sen när jag vilat ifatt mig lite.

1 kommentar:

  1. Hej hopp

    skönt att läsa om du lycklig du e , o se bilder på ert lilla hjärta, underbart o jobbigt samtidigt. o man får gråta o va trött med... skönt att du har haft din mamma hos dig så du fått lite egen tid.
    Ska bli spännande o läsa om din förlossningsupplevelse....

    Kramar

    Evalotta

    SvaraRadera