Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 3 december 2010

dålig

Jag mår så fruktansvärt psykiskt dåligt just nu,vet inte varför.Varje dag är en kamp.Barnmorskan börja snacka psykoser och självmord med mig igår så det drog igång mig ännu mer..så vill jag inte sluta!!!!Jag vill leva å jag vill få må bra,ska det vara så mycket begärt.Jag vill inte ha massa pengar och grejer,inte vara snyggast,smalast osv..jag vill bara få MÅ BRA!!!!!Kan det verkligen få vara så omöjligt.Herregud !Ska få barn om ca 17 dagar och jag har ingen kraft eller ork i kroppen alls..bara gråter å gråter dagarna ut i ända..sen har man ju schyssta vänner som på facebook hela tiden snackar havandeskapsförgiftningar etc...snälla lägg ner!!!Jag behöver lugn och ro och jag går på kontroller varje vecka så lägg ner erat jävla skitsnack!!Jag vill bara få vara med min familj just nu,behöver få skratta å få massa kärlek.Nej usch..väldigt negativt kanske många tycker men jag mår verkligen inte bra och det är tråkigt att man inte kan få göra det utan att folk påpekar att man är negativ..tro mig-jag griper efter halmstrån och försöker verkligen "rycka upp" mig.Jag försöker sysselsätta mig och jag försöker tänka positiva tankar men ändå....Gud ge mig styrka!!Jag vill verkligen inte ta livet av mig-jag vill leva å skratta

2 kommentarer:

  1. tja

    jag läste din blogg, har ju själv 5 barn o det e jättevanligt att man mår så där i slutet av graviditeten. jag grät o grät jag med när ja va gravid me näst sista o första.
    det va en pers varje dag. man behöver amssa omsorg kärlek o närhet i vissa perider, för att orka le en smula, jotack ja vet hur det är. bry dig inte om va andra säger som inte vet vad dom talar om , de viktigaste är vad du själv känner o vet vad du vill, o att du mår bra när den lille kommer ut, de kommer innebära mycket trötthet men även glädje. Du kommer bli en sån bra mamma, det är ja säker på...

    // Kram Evalotta <3 Lycka till det e nära nu...

    SvaraRadera