Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 16 december 2010

Julmys

Hade lite julmys igår med tanke på den stundande förlossningen.Jag å Leon var hos barnmorskan först på dan och sedan handlade vi lite julklappar och sen åt vi kina buffe på piccolo pub.Kom hem å sov en stund och sedan på eftermiddagen åkte vi å köpte lite mer lister till sovrumsdörren och kollade lite badrumsgrjer på bauhaus.Igår var jag så orolig men jag känner mig lite lugnare idag efter jag pratat med bästa Jessica,vissa andra av mina vänner kommer få sig en jävla omgång ord när jag klarat av förlossningen-fy fan vilka saker en del av er sagt-säger man så till en gravid,rädd å orolig kvinna???Va fan är det för fel på er?!Undrar om ni hade gillat att höra samma saker när ni väntade,kanske ska vara en fitta själv nästa gång å skrämma skiten i er om ni blir gravida fler ggr..nä fan dra nått gammalt över er eller kolla hjärnan!
Anyway..pratade med lugna,trygga och snälla Jessica som lugnade mig ordentligt och som gav mig en del tips å råd.Man skulle allt ha henne här i Göteborg:( saknar henne massor:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar