Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 17 december 2010

Kallt

Vaknade imorse av att jag frös in i benmärgen!!Vi har ca 30 kvadrat sovrum och elementet är iskallt,innanför sovrummet har vi badrum med marmorgolv och även här inne är elementet helt iskallt så 2 st iskalla rum varav det ena med iskallt golv gör väl sitt.Resten av elementen i huset fungerar så vad som hänt med dessa 2 undrar jag.Tur jag har en värmefläkt i sovrummet men det blir kallt så fort man stänger av den pga minusgraderna utanför och vi har dessutom 2 jättefönster i sovrummet som går från golv till tak och ett tredje fönster vid en annan vägg.Nu känner jag mig sjuk och hängig med halsont...inte före förlossing säger jag bara!!!Å stackars lilla bebis..den kommer ju frysa ihjäl om vi inte kan åtgärda detta tills han kommer..annars blir det till att byta sovrum ett tag till ett med fungerande element...blir så jävla sur av denna iskalla väckning:(
Ingen bebis heller än...nu får han komma snart..orkar inte vänta å gå över 2 veckor..det skulle vara rena döden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar