Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

söndag 12 december 2010

Söndag igen

Ja söndag den 3:e advent..Nu är det inte långt kvar!Känner mig förväntansfull men orolig samtidigt som jag tycker det ska bli skönt när han kommer ut och man kan röra sig igen utan stor mage som är ivägen.Idag har jag diskat å städat,skurat badrummet+toaletten,tvättat och dammat-ja en riktig allround städning.Nu är jag helt slut.Kvällens middag blev en big tasty från macdonalds:)Nyttigt..not men vem bryr sig..mammakilon är till för att brännas å 15kilo är inte hela världen,finns de som går upp betydligt mer.Ska ligga i sängen å kolla på julkalendern Gyllene knorren å bara vila mig.Mycket molande värk de senaste dagarna..ja nervös som sagt känner jag mig samtidigt som jag hoppas att det är på g snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar