Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

lördag 18 december 2010

UT!!

Idag ska jag ut en sväng..blir tokig här hemma!Leon ska till sportlife å träna så jag ber han släppa av mig på Allum så kan jag gå runt och shoppa lite under tiden:)Behöver få röra på mig.De senaste dagarna mår jag så illa så jag tror jag ska spy hela tiden.Vaknar av detta illamående...usch!Det vrider å trycker i mig å man känner att lillen börjar få det trångt.Den 19:e var han beräknad till men sedan skrev de den 21:a så nu får vi se om han blir överburen eller om han kommer snart.Lite "mensvärk" dagligen nu för tiden som molar i mig..känns faktiskt som att det är på G.Leon får han  mobilen på sig i fickan på gymmet utifall att..Ska in en sväng på ica maxi å köpa lite pepparkakor,ischoklad å knäck & nötter inför julen då mamma å malin kommer:)sen lite prinskorvar å julskinka.Julmust måste vi åxå fylla på med så jag tar en vagn sen och tar ica maxi sist så får leon hämta mig där.
Skönt att få komma ut!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar