Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

måndag 6 december 2010

Vinterlandskap

Idag är det bara -1 ute.Har inte bloggat på några dagar pga att jag inte mått så bra.Mår egentligen inte så bra nu heller,förkyld & hängig och sover uruselt.Idag när jag vaknade så har jag haft konstant tjut och brus i ena örat,det går inte över å jag undrar vad som gjort att det blivit så?Helgen har varit lugn med massa eld i öppna spisen,tända ljus och god mat.Igår hade vi besök av Leons släktingar ett kort tag annars hände inget särskilt.Kollade på "En julsaga" med Jim Carrey innan vi somnade.Rätt ok men mycket skrik å gap i den filmen.Leon har varit hos doktorn men hade inget annat än förkylningsvirus å jag har väl detsamma då.Till kvällen ska det lagas lite mat,ta en dusch å kolla på ung&bortskämd samt Svenska hollywood fruar.Måste vila mig iform nu så jag orkar med förlossningen som är beräknad om 14 dagar ca..Mitt stora glädjeämne just nu förrutom bebisen är ialla fall att om 2 veckor kommer min mamma å min syster...längtar så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar