Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 27 januari 2011

Åt helvete!!

Fy fan idag orkar jag knappt leva.Mår skit, är trött,har ont i magen,mår illa,känner mig ensam å ledsen och allmänt orolig.Idag skulle jag lika gärna bara kunna hänga mig.Känner mig helt dränerad och känner inte riktigt att jag får någon hjälp heller just nu då Leon bara jobbar å jobbar dygnet runt.Jag hinner inte ens gå på toaletten längre.Min nacke,axlar å rygg värker då jag måste bära lillen konstant då han är så mammig å bara skriker om jag lägger ner honom.Min handled är helt paj,känns bruten.Ingen hjälp med handling,disk,städning,tvätt å rensa kattlådan,allt det har jag gjort de senaste dagarna.Nej fy fan,idag ska jag bara sitta å grina hela dagen---ja idag tycker jag faktiskt jävligt synd om mig själv.Min lilla son är underbar å jag är jättelycklig men lite hjälp hade ju inte skadat.Känns heller inte längre direkt som om kärleken spirar just nu å man känner sig tjock å ful å illaluktande å fan allt.Inget gos längre-saknar att bara få ligga å bli omhålld-men nej det existerar inte längre.Finns inget leon å jag längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar