Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 7 januari 2011

Nelly

God förmiddag.Idag är det soligt å fint så idag kanske jag borde gå ut på en promenad.Har paket att hämta ut på posten så jag borde få tummarna ur röven nu å passa på.Städat idag med dåligt humör och kastat dammsugarn i golvet så den gick sönder på ett ställe på skaftet.Ja,jätteonödigt å dumt men jag var så trött å irriterad:( knappt sovit inatt och hela tiden städa å greja..måste jag vara såå pedant??Hade varit så mycket lättare om jag bara kunde låta saker vara i några dagar men jag är en sån som måste ha kliniskt rent hemma å alltid rena å dammfria golv.Inga saker framme i köket eller disk å brödsmulor.Alla bord måste vara avtorkade på momangen,absolut inga fläckar någonstans.Alla speglar måste vara putsade å fina å inga kläder eller grejer får ligga framme...ja man blir helt slut av detta pedantiska sjuka städande.Ja borde egentligen bara ligga å sovs/vila å mumsa i mig frukt å dricka mellan amningarna..jaja kanske lär mig jag åxå nån gång!Ikväll kommer min syster ialla fall:) å så ska jag å Leon tävla i på spåret som vi gör varje  fredag..blodigt allvar:)


Fynd jag hittade från nelly.com rean idag:







Alla bra fynd från nelly hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar