Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 14 januari 2011

sorry

Jag ursäktar min frånvaro.Har behövt lite tid för mig själv att återhämta mig då jag har varit helt slut sista tiden med dålig sömn,hormonsvängningar och amning.MEN ÄLSKAR MIN LILLA BEBIS!!!Han är så värd det!Igår kom min bästa Lina med pastasallad m räkor till mig och sen åkte vi iväg till härlanda tjärn och promenerade i det soliga kalla & vackra vintervädret.Folk åkte skidor å promenerade på sjön men det gjorde inte vi kan jag säga.Litar inte alls på isen att den håller,varje år går folk genom isen och jag har gjort det själv en gång å tro mig-det kändes som tusen knivar som hugg i ens kropp,så jäkla kallt var det!Morgonkaffet blev en onyttig historia,mjölken var slut så jag fick hälla i grädde;)gott iofs men hur nyttigt kan man ju fråga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar