Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 5 maj 2011

städ

Ja..igår var städfirman här.Jag hade betalat för 3 timmars städ men då de skickade 2 fjortisar som inte ens hann med vårat hus på 1,5 så menar de att de räknas som 3,då de var 2 st på plats.Fönstrena blev bra men resten...fy vad långsamma de var,de hann inte med alla rum och de hann inte med badrummet eller våra 2 toaletter.Dammtorkningen var slarvigt utförd och dammsugningen...kan säga så här;jag kunde sopa ihop stora högar med damm,katthår och ludd.Jag fick alltså ställa mig och dammsuga om hela huset själv.De pajade dessutom min mopp.Först själva moppen och sen urvridaren till mophinken...grrr.Jag arg som ett jävla bi ringde upp städfirman och skällde ut dem och frågade vad det var för jävla amatörer.Jag var så arg att jag fick bita mig i tungan flera ggr.De lovade att skicka en ny städerska på måndag och då med en annan städerska så vi får se på måndag som sagt..men jag är inte nöjd alls med detta städbolag:(
Sen är jag JÄVLIGT pedant och städar flera ggr i veckan och har vissa krav på hur en grundlig städning går till..jag bad tex om dammning av tak-kronan men den glömde de åxå...jaja..fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar