Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 21 juni 2011

Frejahandel.se

Fick hem underbara produkter från FREJAHANDEL.SE utanför Göteborg.En påse full av överraskningar bestående av tvättmedel,badrumsrengöring,skurcreme,schampo,fuktcreme,läppsyl,handcreme & balsam.Alla produkter värnar om miljön och är dryga & ekonomiska.Tvättmedlet har fått bäst i test i tidningen råd& rön och är deras bästsäljare.Självklart allergitestat och svanenmärkt!Helt utan zeoliter!Finns både som parfymerat & oparfymerat.
Frejahandel riktar sig till att du som kund ska ha bästa komforten-Billiga priser och produkterna hemkörda till dörren!För er som bor utanför Göteborg så skickas varorna istället.Perfekt för de som köper toalettpapper ochså i balar att få dem hemkörda istället för att själv släpa hem dem från affären.Alla deras produkter hittar du här samt info om hur man beställer:http://www.frejahandel.se/

Info om produkterna jag fick hem:


Tvättmedel 1kg milt parfymerat
Hårbalsam från SANTE
Schampo från Mac Urth-enbart naturliga ingredienser
Fuktcreme från Rasodine-fick högst betyg av expressen vid test av lotions
Cerat från SANTE
Skurcreme från svenska OCEAN
Sanitet badrum från svenska OCEAN
Handcreme från SANTE med antiinflamatoriska egenskaper,innehållandes ekologisk olivolja

Kolla in deras hemsida för ytterligare produkter till kanonpriser och anpassade både för människa & miljö.

Tvättmedlet var jättebra!!Jag har inte hunnit testa alla produkter än men håller på och beta av dem och hittills är jag väldigt nöjd.Jag använde badrumsrengöringen på kaklet och det blev skinande blankt samt väldoftande!
Fuktcremen är jättebra och går in i huden fort och doftar ljuvligt.Fler omdömen kommer allt eftersom  jag testar produkterna)
Hittills är jag väldigt nöjd och rekommenderar alla att göra ett besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar