Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 13 september 2011

TÄVLING GOLDWELL

Nu mina kära läsare är det dax för en ny tävling!Denna gång i samarbete med GOLDWELL.
Vinstpriset är en Intensivtoning ph 6,8 och du väljer själv nyans/färg vid vinst!




Tävlingsregler:
Gå in på Goldwells facebook sida och välj "gilla" samt kommentera på min blogg och motivera varför just du ska vinna en ny hårfärg!Vinnare kommer dras den 26/9 och blir meddelad per mail och i bloggen givetvis


Info om toningen:Nya Colorance pH 6,8 är en glansförbättrande intensivtoning som till och med reparerar håret. Skadat hår blir mjukt och glansigt med en ny fräsch nyans.  Ny formula med unika IntraLipider gör att pH 6,8 reparerar håret samtidigt som den bygger upp hårets struktur. Det är väldigt viktiga egenskaper eftersom ett friskare hår får vackrare och glansigare färgresultat. pH 6.8 har ett surt pH-värde som drar samman hårstrået och gör det tätare. Hårstrået blir motståndskraftigt mot yttre slitage och dessutom blir håret slätare, glansigare och friskare.






5 kommentarer:

  1. Hej när avslutar tävlingen ang löpare och underlägg???

    SvaraRadera
  2. den tävlingen är nu avslutad.Denna med goldwell är den nya;)

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar! :) Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson) och varför jag vill vinna säger sig egentligen själv ;)
    Jag färgade ofta håret för ett par år sen, idag består hälften av håret av utväxt och andra hälften av färgat hår. Kul va!? ;) Men jag vill ABSOLUT INTE klippa mig korthårig, nu är jag äntligen långhårig vilket jag velat bli i många år... så friören gjorde vad hon kunde för att rädda så mkt som möjligt. Men det behövs verkligen färgas. Har färgat i typ två nyanser mörkare brunt än vad jag egentligen har, så det ser förskräckligt ut när håret är nersläppt ;)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med o tävlar. Har gillat på FB :)
    Jag vill gärna vinna för att min man kommer snart hem efter 6 månader i sitt hemland o jag vill såklart gärna va fin då:) Pengarna räcker dock inte till då vi måste köpa biljetten hem från Ghana.
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Grattis Annika!Du är denna tävlings vinnare.Maila mig dina uppgifter på jennysigvardsson@hotmail.com

    SvaraRadera