Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

fredag 13 april 2012

DERMAVISC

Idag kommer en bekant till Leons familj och givetvis min åxå hem till oss med en spruta DERMAVISC som jag ska få testa.Hon köper dem billigt och sammarbetar med en klinik här i göteborg och hon vet att jag är en trogen JUVEDERM användare men hon ville att jag skulle få prova detta och se om jag kanske gillar detta bätte.Ja det är gjort på tuppkammar och det har varit stora skriverier om detta men produkten är inte gjord på bakterier som juvederm & restylane utan är en ren produkt som ska vara bättre i många avseenden.Hoppas resultatet blir fint.Jag var så himla nöjd sist jag var på klinik34 här i göteborg och Mona gjorde mina läpar men jag hoppas att det blir lika fint denna gång.Vet ej om jag kommer använda hela sprutan då jag har rätt mycket kvar sen jag gjorde sist men annars kan hon sätta nålen i typ kindbenen eller nasala veckan om det blir över.Nackdelen är dock att det inte finns någon bedövning!!Herregud det gör så in i helvete ont ändå så detta måste bli tortyr!!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar