Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 17 april 2012

god kväll

nu har jag röjt lite i trädgården,sågat ner lite energi träd som växer som ogräs och gjort hemmagjorda hamburgare med pommes och dessutom druckit en smoothie nu på kvällen.Imorgon kommer den nya diskmaskinen så handdisken är nu ett minne blott snart fast det funkar ju helt klart ändå.Man är bara van vid bekvämligheten.Blev en minst lika stilren ialla fall för jag vill inte ha en med massa knappar och fula handtag,denna såg nästan ut som våran gamla med displayen inne i maskinens topp.Julius har ändrat sin rytm lite och somnar kl 21-22 varje kväll så jag måste vrida tillbaka på det för jag blir knäpp av att ha 0 minuters egentid om dagen.Bara passa barn och sen gå och lägga sig och sova.Har en miljon saker jag måste göra som inte går så länge han är vaken och jag tänker då inte ställa mig och göra det kl 22-23 på kvällen.Nej tack!Operation lägga tidigt börjar from imorgon.
För ett år sedan precis var jag hemma i Västerås och tog denna bild i hamnen.Det var jättevarmt och skönt ute,inte alls lika kallt som nu:( saknar saknar saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar