Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 3 april 2012

Nothing to wear

Nej jag känner verkligen så.Byxorna hänger i rumpan och är stora i låren.Topparna sitter löst i ryggen eller är urtvättade.Jag behöver massor med nya underkläder och strumpor.Jag har nu plockat fram lite gamla kläder som jag kan ha igen men långt ifrån alla plagg är användbara pga att de är alldeles för sexiga och vågade för mig nu:)Önskar mig ett bank konto med obegränsat med pengar just nu där jag kunde få handla en helt ny garderob tilll både mig och julius samt lite pengar över till nya utemöbler,krukor och växter.Vill inte att leon ska betala allt utan vill gärna ha mina egna pengar åxå.Någon dag när lillen sover länge ska jag passa på och rensa och eventuellt lägga ut till försäljning.Om han sover länge...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar