Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

onsdag 9 maj 2012

bad mood

Idag är jag på vansinnigt dåligt humör!ALLT är fel!Jag är tjock,ful och äcklig,,jag irriterar mig på allt och alla.Jag vill göra om hemma,hatar badrummet och vardagsrumsgolvet och hallgarderoberna.Vill bara riva!Julius har ramlat och slagit pannan i stengolvet,leon förstörde julius mat genom att slicka på skeden och sedan lägga tiilbaka den i burken så att all mat blev som vatten.HATAR när han gör så,han gör så med all mat oavsett hur många ggr jag sagt till han att ge FAN i det.Maten blir oätlig och får slängas och jag får ställa mig och göra ny mat.Ungen krånglar och bråkar,katten har bitit bort all sin päls pga eksem och jag själv hinner knappt sätta på mig deo nuförtiden.Känner mig sååååååå jävla ofräsch och ful!!!!!!Inget klaffar,pengarna tryter..vill bara skrika!Mitt hår är i fördjävlig form likaså min hy som behöver skötas om för att vara fräsch.Jag måste gå IPL och skjuta bort de sista äckliga grova hårstråna som förstör mitt liv och självförtroende helt.Fy vad jag känner mig ÄÄÄÄCKLIG!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Psykbryt!Hon som gjorde dermavisc på mig masserade aldrig ut skiten så nu har jag knölar i läpparna,pga att jag bytte material så kan jag inte gå å fixa detta hos de kliniker jag brukar göra juvederm på.Nu får jag leta rätt på något ställe som gör dermavisc och betala dem massa pengar jag inte har för att åtgärda detta.Vägrar se ut så här!!!Pannan blev bra men läpparna är katastrof...fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar