Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 19 juni 2012

the vet

Idag var vi till veterinären med cellie pga hennes eksem och fick kortisontabletter utskrivna.I vanlig ordning ska de skrämma livet ur en med ord som chock,död,diabetes och avlivning.Ja alltid lika uppiggande att åka dit.Då vi åker bort på torsdag så väntar jag med behandlingen tills vi kommer hem så stackarn får ha tratt en vecka till men hon är tuff och klarar detta min älskade gråa lilla pälsboll <3
Kl 15 ska vi sen till bvc för mäta och väga lillklumpen och se hur stor han blivit:)Herregud,vart tar tiden vägen??Imorgon fyller Julius 1,5 år och då ska han få tårta har jag bestämt och en liten present:)
Själv är jag trött,illamående och yr och jag hoppas att det är pga sömnbrist och stress och inte något annat men det skulle vara ok ändå om det var det:)Ha en fin dag alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar