Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 9 augusti 2012

packning & grill

Idag tvättar,städar och packar jag,för imorgon åker jag hem till Västerås och om möjligt en dag till Sthlm.Ikväll ska vi grilla lammfärsspett & det persiska riset har legat i blöt sedan igår kväll.Mmmmmm.
Min kusin ska gifta sig samt namnge sin dotter så vi ska dit på Lördag och hoppas vädret är fint för det ska vara utomhus.Mamma har fått låna en bilbarnstol till Julius och handlar lite till oss idag från affären.Konstigt att vara ifrån L i 12 dagar men det ska nog gå bra.Den 15;e ska han till Barcelona i 5 dagar så vi kommer hem samtidigt sen.Kommer sakna;(men ikväll som sagt så ska vi bara mysa,vara familj och ta hand om varandra och äta gott.Imorgon tar jag nog 10 tåget så jag är framme ca 13.50 i V-ås.
Har varit lite orolig idag pga min mage och varit hos doktorn som tagit massa prover.Har fått 3 rör som jag ska lämna avföringsprov i bla...äckligt!Och sen är jag inbokad på gastroskopi!Håller alla tummar och tår att det bara är magkatarr!!Brukar iof må bättre när jag låter bli kaffet helt så nu kör jag helt koffeinfritt  och har istället huvudvärk & abstinens varje dag;)pest eller kolera var det va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar