Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

tisdag 11 september 2012

zzzzzzzzzzzzzzzz............

Kortslutning AB!Jag kunde inte somna igår fast jag var dötrött,när jag väl somnat så sov jag 2 timmar tills Julius vaknade..snark...kunde sen inte somna om ordentligt och hur jag än vred och vände mig så låg jag obekvämt,varmt etc..somnade tillslut om och fick sova ca 2 timmar till till Julius vaknade igen.Till råga på allt är jag genomförkyld och har ont i magen som vanligt.:)men det ska väl kännas att man lever eller?:)Idag ska jag göra NOLL.Tänker inte lyfta ett enda städmaniskt finger i detta hus och mat hoppar jag åxå över för jag orkar verkligen inte laga något och samla ännu mera disk.Vill Leon ha mat får han köpa hem något.Punkt slut och tack och hej från en zombie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar