Miss-J´s Blogg & Liv

Miss-J´s Blogg & Liv

torsdag 1 november 2012

Mys dag

Idag har jag trotsat huvudvärken och åkt till allum en sväng med Julius.Vi har ätit korv,shoppat och kollat runt efter julklappar.Skulle köpa en ruschkana till Julius men de var slut på BR.Väl hemma har vi ätit och nu fikar vi med physalis,sharonfrukt,mandariner och riktiga stora lyxbullar.Julius dricker festis och jag rött te med blåklint.Nybadade och fräscha v'äntar vi nu på att pappan i huset ska komma och sen ska vi äta lite igen tillsammans och sedan nuta av halvåtta hos mig och fika lite till:)imorgon ska vi ner till gårdkafet och träffa upp lite mammor och barn för en härlig fredagsfika då kyrkan är stäng.På lördag ska jag till frissan äntligen och söndag åker vi nog och badar.Ja härlig helg framför oss hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar